پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل

در این بلاگ ما تلاش داریم تا چند عنوان مفید درباره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل برای شما بیان کنیم.

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل

در این بلاگ ما تلاش داریم تا چند عنوان مفید درباره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل برای شما بیان کنیم.

 

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل (1)

تبلیغ درگوگل (Google Adwords) ازجمله خدمات تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز است. حتماً تا‌به‌حال در جستجوی گوگل با سایت هایی روبرو شده‌اید که زیر آن‌ها با یک نوشته کوچک Ads تبلیغاتی بودنشان را نشان داده است.
در اصل تبلیغ در گوگل مهم ترین سرویس تبلیغاتی گوگل و یکی از بزرگ ترین منابع درآمدی این شرکت است. در سال ۲۰۱۱ میلادی ۹۶ درصد از درآمد گوگل از طریق گوگل ادوردز  حاصل میشد. به‌وسیله این ابزار شرکت‌ها می‌توانند با تعیین کلمات کلیدی مد نظر خود در صفحه اول گوگل حضور داشته باشند و خود را به کاربرانشان نشان دهند.
تاکتیک درآمدی سرویس تبلیغ در گوگل هزینه‌بر کلیک Pay Per Click است و این بدان معنا است تا زمانی که مشتری شان روی لینک مربوط به تبلیغ کلیک نکند هیچ هزینه‌ای از آن شرکتی که آگهی در ادوردز  گذاشته کم نمی‌شود.

در این مقاله یک سری مختصر در باره ی پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل سخن میگوییم و در آینده به طور مفصل تر بحث خواهیم کرد.

در این مطلب به مطالعه ۱۰ اشتباهی که در مورد تبلیغ در گوگل توسط شرکت های تبلیغ کننده یا افراد بدون در نظر گرفتن تعرفه های تبلیغ در گوگل روی می‌دهد می‌پردازیم:

۱- هدف‌گذاری منطقه‌ای گسترده
اگر یک کسب ‌وکار منطقه‌ای هستید ، از هدف‌گذاری در سطح کشور یا استان دوری‌کنید. بهتر است که هدفتان را در حد مخاطب منطقه‌ایِ مرتبط محدود کنید تا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل به طور خود به خود برای شما حساب شود.

۲- تبلیغات بنری غیرمتمرکز
تبلیغ با آگهی های غیر قابل فهم به مخاطب به‌شکل وسیع موجب به هدر رفتن کلیک‌ها می‌شود، چراکه افراد به امید کسب‌وکار و یا برند دیگری به طور نا خود آگاه روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند.

۳- گروه‌های تبلیغی غیر منسجم
داشتن گروه‌های عمومی با لغات کلیدی که به صورت broad match استفاده شده و جملات نامربوط قطعاً بودجه شما را به هدر خواهد داد.

۴- امتیاز کیفی پایین به صفحات ورودی
ارجاع تبلیغات به صفحات سایت های نامرتبط به تبلیغ، پول دور ریختن است. از آن‌ بدتر اینکه تبلیغ به صفحه اصلی‌ یا فهرست لینک داده شود فقط به امید اینکه مخاطب آدرس مد نظر شما را خودش در صفحه پیدا کند که قطعا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل برای شما در نظر گرفته نخواهد شد.

۵- هدف‌گذاری نامحدود “هزینه‌بر کلیک
هزینه کردن بدون حد و بدون کنترل “هزینه ‌بر کلیک” مطمئناً پول دور ریختن است.

۶- هدف‌گذاری وسیع
بر روی “لغات کلیدی بلند” تمرکز کنید. لغات تک و کوتاه خیلی‌ کلی‌ و در اکثر اوقات گران هستند. درعین‌ حال تنظیم کردن همه لغات کلیدی بر روی “واژه‌های گسترده” نیز اصلاً به‌صرفه نیست.

۷- عدم استفاده از لغات کلیدی در تبلیغ
نداشتن لغات مرتبط در متن تبلیغ “رتبه کیفی” آن را به پایین صفحه سرچ و هزینه تبلیغ را بالا می‌برد.

۸- فهرست بلند از لغات کلیدی
اصلاً از لغات کلیدی ضعیف و یا ناهمخوان در کمپین خود استفاده نکنید. به‌محض دیدن، آن را pause کنید!

۹- نداشتن لغات کلیدی منفی
اگر شما از لغات کلیدی منفی‌ در کمپین خود استفاده نکنید، در واقع کاربران نامربوط را دعوت به کلیک بروی تبلیغ خود می‌کنید که در پایان موجب به هدر رفتن پول شما می‌شود. اطمینان حاصل کنید که لغات کلیدی خود را به‌دقت برسی‌ می‌کنید و اگر نمی‌خواهید کالا یا خدمات خود را رایگان در اختیار دیگران قرار دهید، حتماً جا برای لغات منفی‌ مثل “ارزان” یا “مجانی‌” یا "رایگان" بگذارید.

۱۰- اجرای کمپین‌ها بدون پیگیری دائم مکالمات
ممکن است که پول “هزینه‌بر کلیک” شما را هدر ندهد، ولی‌ هیچ ارزش‌افزوده‌ای نیز نمی افزاید! داشتن دستورالعمل پیگیری مکالمات به شما کمک می‌کند که بازگشت سرمایه (ROI) تبلیغ خود را بررسی‌ کنید. بدون داشتن یک دستورالعمل برای گفتگوها، خیلی‌ سخت است که بفهمیم ورودی‌های جدید جبران هزینه تبلیغات را می‌کنند یا نه.

این ها سوالاتی اند که بسیاری از افرادی که به تازگی با سرویس تبلیغات در گوگل آشنا شده اند از ما می پرسند و خب، باید گفت که فهمیدن پاسخ این سوالات، حق هر مشتری است. البته باید توجه کرد که، همین افراد تازه کار بیشترین اشتیاق را برای استفاده از سرویس تبلیغ در گوگل دارند و می خواهند بدانند که آیا از پس هزینه آن بر می آیند یا خیر. متاسفانه، باید بگویم که جواب دقیق و کاملی برای این سوالات وجود ندارد و هزینه تبلیغ در گوگل به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

در این مقاله عواملی که بر روی هزینه تبلیغ در گوگل تاثیر دارند را نام می بریم تا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل برای شما محاسبه شود و به شما توضیح خواهیم داد که این عوامل چگونه می توانند هزینه تبلیغ گوگل شما را تغییر دهند و پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل را از شما و حسابتان کم کند. به این ترتیب با دانستن این اطلاعات شما می توانید بودجه ای منطقی را برای کمپین تبلیغات گوگل ادوردز خود در نظر بگیرید.

در این قسمت شما را با مفاهیم زیر آشنا خواهیم کرد:

  • گوگل ادوردز یک سیستم مزایده آنلاین است که در آن تجارت هایی که کمپین های تبلیغاتی با کیفیت دارند (quality  بهتری نسبت به سایر شرکت ها دارند ) می توانند با هزینۀ کمتر، بهترین رتبه را کسب کنند.
  • شما می توانید با استفاده از استراتژی هایی مانند زمانبندی تبلیغات و هدف گیری دقیق دستگاه های نمایش دهنده (رایانه های دسکتاپ یا موبایل)، هزینه تبلیغ در گوگل خود را مدیریت کنید تا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل به شما اختصاص بیابد.
  • میانگین هزینه به ازای کلیک (CPC) در تبلیغات گوگل در Search Network بین ۱ دلار تا ۲ دلار است. (تبلیغات گوگل به دو شبکه Search Network و Display Network تقسیم می شوند. زمانی که تبلیغ دهنده گزینه Search Network را انتخاب می کند، تبلیغ مورد نظر به صورت لینک متنی در نتایج جستجو نمایش داده می شود، اما در Display Network تبلیغات بنری (یا چند رسانه ای) بر روی تعداد زیادی وب سایت نمایش داده می شود. برای مثال فروشگاه بامیلو یکی از استفاده کنندگان فعلیِ شبکه Display Network است). میانگین هزینه به ازای کلیک در Display Network کم تر از ۱ دلار است.
  • گرانقیمت ترین کلمات کلیدی در گوگل ادوردز (به زبان انگلیسی) نزدیک به ۵۰ دلار هزینه دارند و برای این شرکت های پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل به نحو دیگری محاسبه میشود به طوری که سود دهی بسیا بیشتری دارد.  این کلمات کلیدی معمولاً مرتبط به صنایع یا تجارت هایی هستند که در بلند مدت سوددهی بسیار بالایی دارند، مانند بیمه ها یا شرکت های حقوقی.
  • فروشگاه های بزرگ هر سال به طور متوسط ۵۰ میلیون دلار برای گوگل ادوردز هزینه می کنند.

نکته: البته نباید فراموش کنید که سرویس گوگل ادوردز به دلیل تحریم های موجود برای افراد ایرانی در دسترس نیست. اگر خودتان قادر به راه اندازی کمپین تبلیغات در گوگل نیستید می توانید از شرکت های تبلیغاتی فعال در این زمینه، کمک بگیرید.

خب، بیایید نگاه دقیق تری به هزینه تبلیغ در گوگل و همچنین پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل داشته باشیم (اگر با تبلیغات گوگل آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم در ابتدا مقاله گوگل ادوردز چیست؟ را مطالعه کنید(.

در مقاله بعدی اطلاعات دیگری در زمینه پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل و گوگل ادوردز چگونه کار میکند بحث خواهیم کرد.

شرکت نوین ایده
🌎 http://novinideh.com/
☎️ 02188918058
📞 09123233064

نظرات  (۱)

به دنبال پیشرفت پوشش، حفاظ و نماهای شیشه ای و تمایل طراحان و معماران به خلق پوسته های جدید، کار آمد و زیباتر، شیشه های اسپایدر پا به عرصه گذاشتند. کاربرد سیستم شیشه ای اسپایدر به عنوان پوسته دوم و کاذب در نمای ساختمان موجب رواج المان های مدرنیته در معماری شده است. سیستم اسپایدر لرزه پذیر است و علاوه بر قابلیت اجرا به صورت چند وجهی می تواند پوشش دکوراتیو نمای داخلی نیز باشد. در تولید  شیشه های اسپایدر از تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود. این سیستم قابلیت تلفیق با سایر نماها مانند آلومینیوم، کامپوزیت، ترموود، سنگ و ... را نیز دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی