پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل

در این بلاگ ما تلاش داریم تا چند عنوان مفید درباره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل برای شما بیان کنیم.

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل

در این بلاگ ما تلاش داریم تا چند عنوان مفید درباره پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل برای شما بیان کنیم.

پایین ترین تعرفه تبلیغ در گوگل (3)

 

اضافه کردن کلمات کلیدی منفی (Negative Keywords) به کمپین گوگل ادوردز بهترین روش برای بهبود مرتبط بودن تبلیغ به کوئری های جستجو شده توسط کاربران است که میتوتند همان گونه که در قبل توضیح دادیم در محاسبه پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل به ما کمک کنند. این موضوع می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی نرخ کلیک تبلیغ در گوگل داشته باشد. کلمات کلیدی منفی در اصل کلمات کلیدی هستند که به هنگام وارد شدن کوئری جستجوی مرتبط نباید تبلیغ شما را نمایش دهند که باعث عدم کلیک خوردن هرز میشود و آگهی شما با پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل محاسبه خواهد شد.

اینگونه کلمات باید به اکانت تبلیغ در گوگل اضافه شود و بر روی کمپین های خاصی اضافه گردد. این کار می تواند از نمایش تبلیغ برای چنین کلمات کلیدی ممانعت به عمل آورد. واضح است که تحقیق و جست و جو کلمات کلیدی مناسب برای قرار گیری در کمپین های تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکار شما را مطمئن می سازد که تبلیغ مورد نظر برای محصولات و خدماتی که فراهم می آورید نمایش داده می شود. اما پژوهش کلمات کلیدی منفی نیز به اندازه کلمات کلیدی مهم است که خیلی از دوستان به آن توجه نکرده و پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل را از دست می دهند.

در این مقاله روش هایی را برای تحقیق و پیدا کردن کلمات کلیدی منفی و نحوه قرار دادن آن در حساب گوگل ادوردز بیان خواهیم کرد تا پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل را برای خود دریافت کنید. پس همراه ما باشید.

اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به کمپین:

شاید بتوان گفت رایج ترین روش برای اضافه کردن کلمات کلیدی منفی به اکانت ادوردز از طریق گزینه ای به نام Shared Library است. این گزینه به شما اجازه می دهد لیست سازمان یافته ای از کلمات کلیدی منفی را ایجاد نمایید و لیست خاصی را به کمپین خاصی اعمال نمایید.

گزارش کلمات جستجو شده:

گزارش کلمات جستجو شده (search terms) در داخل گوگل ادوردز بهترین مکان برای آغاز کاوش کلمات منفی برای کمپین است. این گزارش در برگیرنده بعضی از کلمات کلیدی دقیق و عباراتی است که با  search  آن تبلیغ شما نمایش داده می شود. اطمینان حاصل کنید که این گزارشات را به صورت مرتب مورد بررسی قرار می دهید و عبارات نامرتبط را به لیست کلمات کلیدی منفی خود اضافه می نمایید. زمانی که بخش keywords را در کمپین خود مورد بررسی قرار می دهید می توانید گزارش کوئری های جستجو شده را در آن نگاه کنید. کافیست به این بخش بروید و سپس ‘Search Terms’ و گزینه All را از منوی کشویی Details انتخاب نمایید.

کیورد پلنر ادوردز:

با وارد کردن کلمه کلیدی اصلی خود که دوست دارید در کمپینتان بگنجانید، کیورد پلنر بعضی از کلمات کلیدی را که به کسب و کارتان مرتبط نیستند ارائه می کند.

جستجوهای پیشنهادی گوگل:

سعی کنید به سایت گوگل بروید و کلمه کلیدی اصلی خود را در آن جستجو کنید. نگاهی به کوئری های پیشنهاد شده (Google Suggested Searches) بیندازید. این کوئری‌ها به صورت خودکار در نوار جستجوی گوگل نشان داده می شود. برخی از کلمات محبوب ممکن است به عنوان لینک در انتهای صفحه نتایج جستجو، زیر سرتیتر جستجوهای مرتبط قرار گرفته باشد با این کار و انتخاب این کلمات برای key words  کمپین خود هم میتوانیید نتایج بهتری بگیرید و هم پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل را به طور غیر مستقیم در اکانت خود احساس کنید.

کوئری‌های جستجو شده منطبق در گوگل آنالیتیکس:

گزارش کوئری های منطبق در گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد  که عبارات جستجو شده را که کاربر در گوگل تایپ کرده و بر اساس آن تبلیغ پولی را مشاهده نموده است ببینید. این قابلیت برخی از کلمات کلیدی منفی برای اکانت ادوردز را نیز فراهم می کند.

کوئری های جستجو شده در وبمستر تولز:

وبمستر تولز (webmaster tools) ابزار عالی دیگری برای کاوش کوئری هایی است که توسط کاربران جستجو شده است. این ابزار نیز می تواند ایده‌ای در مورد کلمات کلیدی منفی برای ادوردز فراهم آورد و مجدداً پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل را به احتساب در بیاورید.

تفکر خلاقانه:

اگر بدانید برخی از  جستجوهای نامرتبط باعث آغاز کمپین های تبلیغاتی و نمایش تبلیغ شده اند شگفت زده و متعجب خواهید شد. زمانی که صحبت از کلمه های کلیدی منفی به میان می اید، شما نمی توانید به کمک  روش های گذشته با این موضوع مبارزه کنید. تنها به کمک تفکر خلاقانه می توانید چنین کلمات کلیدی منفی با ارزشی را بیابید و از آن به نفع خود استفاده نمایید واز پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل استفاده کنید. روش های متعدد دیگری برای پیدا کردن کلمات کلیدی منفی وجود دارد. به دنبال این روش ها بگردید و مناسب ترین مورد را برای کمپین خود بیابید.

ادامه ی بلاگ ما را در ارتباط با پایین ترین تعرفه های تبلیغ در گوگل دنبال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی